Alex Bruun – Skrillinge

Rimelighed og sund fornuft er min politiske tilgang. Det er tid til nye ideer og friske øjne.

Politikerne bør tage stilling til, hvad kommunens kerneopgaver er, så vi kan bruge pengene der - holde fokus på det væsentlige. Der skal tilføjes flere midler til områder som børnepasning, skoler og ældrepleje, så vi sikrer en højere standard og en ordentlig personalenormering. Middelfart kommune har råd til det, hvis politikerne tør prioritere. Den diskussion tager jeg gerne. Desuden vil jeg arbejde for bedre forhold for vores foreninger, og så skal vores eksisterende veje og stier bringes i orden, inden vi begiver os ud i nye projekter.

Jeg er 47 år, gift, to voksne døtre. Født og opvokset i Nr. Aaby, de sidste 25 år bosat i Middelfart. Aktiv fodboldspiller, og ses jævnligt i løbetøj på fortove og stier. Ud­dannet markedsøkonom og på 17. år med eget firma. Bestyrelsesfor­mand for MVTryk samt bestyrelses­erfaring fra forskellige foreninger.

Jeg arbejder for et synligt Venstre med borgerlig, liberal politik. Du kan følge mig på Facebook@AlexBruunKV17